vegas Gamble


“Pak jsem cítil, jak mu ruku na mé noze, vysoko na mém stehně, a já jsem byl špatný. Měl jsem ho zastavil, ale dala jsem mu trochu prostoru a nechal ho klouzat ruku přímo proti mé kalhotky.” Otevřela oči a podívala se na mě, skoro se strachem v očekávání nějaké napomenutí.

“Vsadím se, že se cítil jako teenager na disku-in.” Řekl jsem jí s úsměvem, když jsem jí dal pár silných tahy mého penisu.

“Bože, já jsem byl tak kurevsky horko. Nemohl jsem ani myslet. Bála jsem se, že bych proklouznout ruku v mých kalhotkách, ale jen jemně třel nahoru a dolů na mých kalhotek, až jsem byl tak mokrý jsem mohl cítit sám. “

Znovu zavřela oči, tlačí se proti mně, její ruka driftování až do rozkroku, třel horní a boční její kundičky, kolem, kde jsem byl s ní plnění.

“Tak jsem se začal třít nahoru a dolů na jeho penis znovu, jen pomocí své nehty, a po jen minutu nebo tak toho, že náhle zavrčel, a já jsem mohl říct, že se blíží. Byl shrbený se trochu, a tlačil proti moje ruka, a já jsem cítil, jak mu vlhkost prosakuje přes jeho džíny. Když přišel popadl moje kočička tvrdě, a když přišla, nemohl jsem si pomoct a přišel jsem na jeho straně. Bohu, že jsem se tak trapně, ale byl jsem kurva hoří. ” Znovu zalapala po dechu při pohledu na mě jakékoliv známky výčitek.

“Divím se, že trvalo tak dlouho, jak to udělal. Není zvyklý na každé ženě dává mu čas, včetně Beth. Jistě nikdo tak horké jako ty.” Řekl jsem jí.

“Musím jít, prosím,” vydechla.

“Co se stalo pak?” Zeptal jsem se jí, ohýbání nohy zpět další a bušení pryč na ni trochu více agresivněji.

“Ach bože,” zasténala. O několik vteřin později odpověděla. “Naléhal jsem tit proti jeho paži a zašeptal mu do ucha:” Díky, milovník “. Jsem třel hlavu jeho penis, kde bylo mokro, a pak zvedl prst a dát ho do pusy.” Jsem jen líto, že to bylo zbytečné, “řekl jsem mu. Jen zasténal a chytil jeho ubrousky z jeho pití a snažil se nacpat se do kalhot.”

“Byl jsi zlobivý dnes, že?” Řekl jsem jí, kurva ji vší silou.

“Ano, byl jsem špatný. Když jsem s ním sama nevím, co bych udělal,” vydechla.

“Bylo by to jeho péro ve vás teď místo dolu,” řekl jsem jí divoce.

“Ach, bože, ne, já .. byl jsem jen legraci,” řekla souží.

Nemohl jsem se držet zpátky už jsem přišel na její tvrdé a vykřikla. Cheryl je velmi málo šumu v posteli, a nikdy takhle. Šla ztuhlá jako prkno a opakovaně přišel na můj penis, sténal a lapal po dechu.

Když se konečně usadili, zeptal jsem se jí. “Člověče, měl jsi sexy. Jistě jste nechtěli, aby se s ním dnes večer?”

“Ne, já nikdy nechtěl být s ním. Byl to jen okamžik. Byl jsem tak sexy a nadržený, a já jsem mohl říct, že chce, abych tak špatné. Umíral mít mě. Představte si, že někdo přichází jen proto, že jste se dotkli, je prostřednictvím jejich kalhoty. “

“Dovedete si představit, co byste mohli udělat s ním v posteli?” Zeptal jsem se jí, kartáčování bradavky.

“To by ho asi zabil.” Zasmála se.

Odpočívali jsme chvíli tiše, zatímco jsem pomalu hladil její kůži. “Víš,” řekla, “ani jeden z nich nebyl nikdy s nikým jiným.”

“Tak mi to řekl.” Stiskl jsem jí bradavku a zjistil, že je stále těžké. “Ty by mohly být sakra učitele, Bůh ví, že asi potřebuje.”

“A předpokládám, že chudí Beth si zaslouží, aby zjistili, co ona chybí.” Cheryl škádlil, dosahující dolů a dát zatahání na mém pomalu zotavuje penis.

“Ani jsem o tom přemýšlel.”

“Jistě, že ne.”

“Ne, vůbec ne. Nemohl jsem si pomoci, ale představte si, že na koni ol ‘Karl, dokud se mu by zlomený.”

Zasmála se.

“Kdyby se to stalo, tak bych to nevadilo.” Zašeptala jsem.

“Co je? Ty bys ho nechal si mě?” Ona odpověděla, její tělo zpřísnění.

“Ne, já bych vám dráždit peklo z něj, stejně jako lekce. Vím, že ho nechci, jen rád, že chce, abys tak špatné. Takže pokud se rozhodnete hrát si s ním, jsem m v pohodě s tím. “

“Bože, Steve, to je špatné …”

“Jestli chceš. Přemýšlejte o tom. By jste ho vlastnit. Byl by tmel ve vašich rukou. Dalo by se vodítko mu, sedlo ho a jezdit ho nahoru a dolů po ulicích Las Vegas, a on by ležel u nohou , lapování na ruce, jen na šanci být s tebou, “škádlila jsem ho.

Na chvíli jsem si myslel, bychom mohli mít výkon encore, ale oba jsme byli utahaný. Uvolnil jsem se, ležel v posteli a přemýšlel, co by se mohlo stát. Byl jsem v polospánku, když uslyšel její šepot.

“Já nevím, možná. Ale co Beth?”

“Budeme se vymyslet něco,” zašeptala jsem.

Druhý den jsme se všichni dostali až pozdě, a visel u bazénu na pár hodin. Dívky se podíval báječné, a byl stále hodně pozornosti. Většinou slepené, tráví spoustu času na raftech v bazénu, lpění na sebe, oázu MILFishness. Co se týče kluků, jsme většinou sunned a ogled hotties zpoza slunečních brýlí. Tam byl nějaký lehký pití, a některé škádlení o noci před. Mohl bych říci, že Karel byl nervózní a nakonec jsem ho v pohodě.

“Sakra, Karle, jsi měl Cheryl teplejší než dvou dolarů děvka. Ona byla out-of-control. Udělal jsem ji mi všechno vyprávět o své trochu zábavy. Věděli, co musíte udělat jakékoliv vysvětlování Beth?”

“Do prdele. Jsem si myslela, že bych naštvaná, ale ona se jen zasmála a řekla, že slyšela jsem ztratil zatížení v mých džínách. Pak se chtěl ujistit, že jsem měl ještě jednu pro ni. Bože, nemůžu ji pamatovat žádá o to, protože předtím, než jsme měli Aaron. “

“Doufám, že jste nezklamal.”

“To ne! Udělali jsme to včera večer a znovu dnes ráno. Budeme to dělat častěji.”

Jay byl poslouchal, a nakonec se připojil k rozhovoru. “Nekecej. Melissa byla ukončena tak pevně jsem si myslel, že by pop. Nemyslím si, že mám čtyři hodiny spánku v noci.” On byl stále, kterým se zpátky, jeho sluneční brýle, se smíchem. “Nemyslím si, že jsem mohl přežít ty sračky více než jednou za uherský rok. A ona se na cokoliv, a já něco znamenat.” Podíval se na mě. “Možná budu muset nechat jí zahřát na mě častěji.”

“Pánové, život je dobrý.” Odpověděl jsem se smíchem z mé vlastní, si vzpomněl, jak mi ráno šla stejně.

Po výletu do bazénu, holky šli nakupovat, a kluci hit kasina a sportovní knihu na chvíli. Máme také lístky na Man Group Modrý, který byl v našem hotelu. Když se holky vrátili z kol, všichni máme připraven vrátit se do našich pokojů a dohodli se sejdou v hale před zasažením Isis pokoj na večeři.

“Než půjdeme nahoru, jen tak víte, dnes Karl je se mnou, Steve, ty jsi Beth doprovod, a Jay, jsi s Cheryl,” řekl nám Melissa.

Myslím, že bychom všichni přemýšlet o něčem takovém, a myslím, že holky mluvil znovu a rozhodl za nás. Ne že bych šel stěžovat. Beth byla kočka a já bych lhal, kdybych nepřiznal fantazírování o její více než jednou. Jen jsem doufal, že věc Karl / Melissa dopadne.

Večer vypracoval velmi podobné noc předtím. Snědli jsme večeři, páry, a Beth a já jsme měli skvělý čas, se spoustou flirtování a trochu se zmiňovat o tom, co se stalo včera večer. Přehlídka byla zábavná, pokud divný. Tam nebyly žádné upgrady sedadla, a tam se nezdají být tolik akce mezi páry, ale na konci jsme byli všichni cítit žádnou bolest, a mají velký čas. Všichni. Karl a Melissa vypadal skoro jako pár teenagerů.

Rozhodli jsme se udeřit Ra, i když to bylo trochu brzo a protančit celou noc, ale nebylo to tak skvělé. Beth a já jsem chtěl jít dál a zkusit Hard Rock. Melissa a Karl se hra, ale Cheryl a Jay nebyly k ní. Oba byli tažením, a prosil off. Říkali, že bude riskovat, možná zkuste ruleta tabulky.

Jak jsme se rozešli mi Cheryl vytáhl na jedné straně. “Já nemám klíč od pokoje.”

“Tak myslím, že je lepší být hezké vaše data,” škádlila jsem ho.

“Ne, ne,” řekla.

“Jen jsem přinesl jeden. Chceš to vzít?” Nabídl jsem jí to.

“Myslím, že se můžeme vrátit do Jaye místnosti. Zavolej mi, až se vrátíš,” řekla nakonec.

“Ok, ale nedělají nic, co bych neudělal.”

“Stejně jako to, co by jsi dělal?”

“Jay, pro jednoho.”

“Vypadni odsud.” Dala mi škádlení tlak, a my vzlétl.

Hard Rock bylo skvělé, ale byli jsme příliš pozdě, aby si stůl. Tančili jsme a pili a měli dobrý čas, ale v určitém okamžiku jsme se oddělit od Melissa a Karl. V noci jsem se tančit s oběma dámami a tanec byl horký a těžký. Dívky byly stále více než je jejich spravedlivý podíl pozornosti, a to i mezi prskající pastvou pro oči, které frekventované dítěte.

Po oddělení, tanec s Beth dostal ještě žhavější, a nemohl jsem si pomoct, ale znovu některé z fantazií jsem měl. Ale tam byl velmi malý rozhovor – příliš hlasitě. Jen spousta hospodářství, odření, pití a dojemné.

Nakonec jsme byli oba vyčerpaní a bez náznaku Karl nebo Melissa v nedohlednu, jsme se vydali zpět. Rozhodli jsme se chodit, jen se ochladit.

“To bylo skvělé Beth, jsem měl neuvěřitelný čas.” Řekl jsem jí, jak jsme kráčeli bok po boku. Najednou jsem se cítil trochu trapně. Za poslední hodinu jsem byl po celém ní, a naopak, a teď jsme šli zpět o půl metru od sebe.

“Já taky, a vypadalo to, jako Karl byl vedl asi jako štěně pro druhou noc v řadě.”

“Jo, Melissa by měl na vodítku na něj.”

“Jasně, že nebyli o moc lepší minulou noc.”

“Sakra, byl jsem mnohem lépe, dnes večer!” Zasmála jsem se.

“Ne, ty ne.” Zasmála se na oplátku.

“Tak jsem si to jste slyšeli vše o Karlovi a Cheryl včera v noci?” Zeptal jsem se nakonec.

“Viděl jsem důkazy. Nemůžu si stěžovat, ale alespoň mám dobré 5 minut z něj včera v noci.”

“Dobře jste udělali jeho noc. Byl chlubil u bazénu.”

“Co prdel! Nemohl prostě být šťastný a držet hubu?”

“Nemůžu ho vinit. Když jsem se probudil s vámi budu mít pevný čas, není to křik ze střechy.”

Ona protáhl se a dal mi pytli. “Ty se chovej slušně.”

Posunul jsem jí ruku kolem ramen. “Víš, že je to pravda;. Přemýšlel jsem o tom dost často”

“Ty jsou špatné!” mě káral, ale také sklouzla rukou kolem mě.

Bylo to v pohodě venku, a my jsme byli chlazení rychle. Cítil jsem její chvění, a tak jsme se přikrčil do hospody Devět Jemné Irishmen na New York-New York. Mluvil jsem s ní na ještě jednu skleničku, a my jsme se ocitli v rohu baru. Mohli bychom sotva slyšet navzájem, a šel jsem říct něco do ucha, a ocitl okusování na to místo. Pomalu se otočil tvář ke mně a mé rty maloval cestu podél její tvář na rty, a my políbil na dlouhou dobu.

“Co budeme dělat?” zašeptala.

“Co chceš dělat?” Odpověděl jsem.

Neříkala nic, tak jsem se naklonil do ní a políbil ji na krk, zatímco moje ruka sáhla po stehně. Její ruka byla na cestě, takže jsem vytáhl ji do klína, a posunul svou ruku její stehna, těsně nebe.

Obrátila tvář ke mně. Myslím, že se chystá něco říct, ale políbil jsem ji místo toho, vášnivě, a byl odměněn s hlubokým pero-polibek a ruce mačkání svou erekci.

Rozešli jsme od sebe, ale naše tváře zůstali spolu.

“Vraťme se,” řekl jsem jí tiše.

“Ok”.

Šli jsme zpátky přes Excalibur, naše paže kolem sebe. To jsme neřekli tucet slov na cestě. Vzal jsem si ji přímo na “inclinator” do mého pokoje.

“Kde je Cheryl?” zeptala se uvnitř vertikálně napadnout výtahu.

“Můj odhad je Jay pokoji. Ona nemá klíč. Mám jí zavolat, až se vrátím.” Řekl jsem jí.

“Nemám klíč buď, budu muset dát Karlovi hovor Zajímalo by mě, jestli už dokonce ještě zbylo.”.

Šli jsme dolů do svého pokoje a nechala jsem ji dovnitř

Jakmile jsme byli ve dveřích, otočila jsem se a políbil ji hluboce. Ona odpověděla pomalu, pak dychtivě, stisknutím její tělo proti mému.

Přerušil polibek asi po minutě, dosáhl jsem za ní a rozepnul jí šaty. Odvrátila se ode mě dost daleko, aby nechal ho spadnout na nohy.

Stála přede mnou, na sobě jen pár červené tanga spodní prádlo. Byla to ohromující, s jasnou, světlou kůží, útlý pas, boky, velkorysé a perfektní prsa. Zdálo se, že v rozpacích, ale ne na dlouho, protože jsem nabral ji do náručí a položil ji na postel.

“Měl jsem skvělý čas s vámi dnes večer, Beth,” řekl jsem jí, moje ruka hladí její trup, pomalu razí svou cestu na ty krásné prsa.

“Já taky,” řekla s třesou v hlase.

“Včera v noci, řekni mi, když jsi šel do svého pokoje, byl jste přemýšlel o Jay?”

“Trochu. Byl jsem také žárlivá jako peklo Melissa.”

Moje ruka vzal její bradavku, vylepšování její bradavky, těší pocit mít to postavit se pod mým pohlazení. “To je prostě hloupost. Musíte vědět, že jsem měl něco pro vás let. Melissa byl jen způsob předávání dobu minulou noc.”

“Blbost. Měla jsi pracoval se.”

“Jo, ale já bych spíše byl s vámi,” řekl jsem jí, umlčel ji na chvíli s polibkem.

Když přišla na vzduchu, byla zarudlá a ztěžka dýchal. “Ach bože, Steve, co to děláme?”

“Jen hezky konec na krásný večer. Čeká na svého manžela nebo své ženě zavolat.”

“. Sakra bych měl zavolat místnost, by měl být zpátky.”

“Jestli je to zpátky, proč nezavolal?” Připomněl jsem jí.

“Proč ne Cheryl volal?”

“Řekl jsem jí, že jí zavolám. Mezitím jsem připomněl jí, že by bylo hezké, aby Jaye, nebo ona by mohla najít sama za pokoj méně. Sakra, oni jsou pravděpodobně stále na kasíno tak jako tak.” I škádlil, ještě jednou si hraje s Beth prsu.

Beth se posadila, a připravila se. “Myslím, že bych měl aspoň zavolat. Ať víš, že jsem dovnitř”

“Nech si to.”

Naklonila se zvednout telefon a tak začala vytáčet číslo pokoje, vklouzl jsem za ní a zahalila ji v náručí. Moje ruce neomylně šel na prsou a rozkroku, což vyvolalo malou plakat.

“Pokud neodpoví, víte, že jste přilepená tady, dokud mu volá.” Řekl jsem jí, zatímco moje ruka třela přes její saténové kalhotky.

“Ahoj Karle. Jsme zpátky. Nemám klíč, tak zavolej mi, když se dostanete dovnitř jsem se Stevem a Cheryl pokoj. Room 824”. Zavěsila se skoro náhle.

Jsem okusovala na krku. “Tak co si myslíte, co můžeme udělat, jak trávit čas?” Nechala jsem svou ruku snímek do horní části kalhotek, přes rozloha ultra hladké kůže, dokud se mé prsty byly rozloučení její štěrbinu.

Dýchala těžké, téměř bezvládně ležel proti mně, nechal mě dělat, co se mi zlíbí. A pro tuto chvíli, potěšil jsem se klouzat svůj prst uvnitř její hořící horké štěrbiny, takže její toulec.

Sáhl jsem po ní a vzal telefon. Dívala se v úžasu, když jsem vytočil Jay pokoj. My naproti ruka neopustila vnitřek jejích kalhotek.

“Haló?” Slyšel jsem, že moje manželka odpověď.

“Ahoj zlato, jsme zpátky, ale čekáme na Karl se dostat do tak Beth může vrátit do svého pokoje. Všechno, co tam v pohodě?”

“Lepší než v pohodě,” řekla, a já jsem mohl slyšet úsměv v hlase.

“Nejsi špatný, co?” Musel jsem se zeptat, stále drží Beth pevně jako můj prst instalována její hloubky. Její obličej byl tak blízko, že musel slyšet celý rozhovor.

“Jenom trochu. Vsadím se, že jsi byl ještě horší.”

“Pravděpodobně ještě není, budeme jen sedět tady, relaxační.” Řekl jsem, baňkování Beth kopec a mačkat.

“Dobře, dám ti vědět, jestli někdo zavolá. Žádný spěch se dostat zpátky hned, jestli je to v pořádku s tebou,” řekla.

“Dobře mě. Zavolám, jestli jsem něco slyšel.”

“Dej nám alespoň 20 minut v obou směrech,” řekla a hlas se jí chytil, skoro lapal po dechu.

“Za dvacet minut. Mám to. Miluju tě.”

“Taky tě miluju. Musím jít.” Klepněte na tlačítko.

“Ježíši! Co si myslíš, že dělali?” Zeptala se Beth, otočila se ke mně.

Uklidnil jsem ji na záda a vášnivě ji políbil znovu. “Jen hrát si trochu.” Okusovala jsem se do rtu. “Nevadilo by vám, špatně, pokud Melissa a Karl hrál asi trochu?”

Zdálo se, že o tom přemýšlet. “Co myslíš tím” pohrát “?”

Posunul jsem si prsty hluboko uvnitř ní. “To je hrát.”

“Kde se to zastaví?” zalapala po dechu.

“Kam si myslíš, že by měl přestat?”

“Jen legraci a hrát, ne se mnou? No kurva?” mě dotazovat.

Třel jsem ji tvrdě, “Nechceš se mnou?”

“Nechci, Karl přijde pro každého, ale já,” přiznal Beth.

“Tak je to, že základní pravidla? No chlapci dostat pryč, ne kurva? Ještě něco?” Zeptal jsem se, nechal ruce jen proudit přes její nádherné křivky.

“Myslím, že ne,” řekla nakonec přiznal.

Zvedl jsem telefon a znovu vytočil Jay pokoj. Jay vzal tentokrát. “To jsi, Melissa?”

“Je mi líto chlape, jen já.”

“Hele, všechno v pohodě?” Zeptal se Jay, poznámku starostí v hlase.

“Cool jako led. Jen jsem chtěl, abys věděl, Beth nastavit základní pravidla. Nemusíte vystoupit. No kurva. Skoro všechno ostatní jde., Které pracují pro vás?”

Bylo ticho na druhé lince. “Do prdele. Jo, můžu s tím žít, pokud jste dobrý.”

“Dobrý jako zlato sem. Nech Melissa vědět ležel na zemi, pokud jí zavolá.”

“Udělám, co budu moct, ale vy ji znáte. Těžko se jí, co má dělat cokoli říct,” přiznal.

“Pokud je to problém, se Cheryl si s ní promluvit. Nechceme, aby zkazit dobrou věc tady, že ne?”

“To ne. Mám to. Bavte se.”

“Ty taky. Dejte moje žena polibek pro mě. Budu vám umožní vybrat si, kde.”

“Díky kámo, myslím, že bych mohl jen udělat. Později.” Klepněte na tlačítko. Zavěsil dvakrát za sebou. No, myslím, že můžu s tím žít.

“Sakra Steve!” Beth explodoval, jakmile jsem zavěsil. “Proč jsi jít a říct, že jsou moje pravidla?”

“Muselo to být jasné. Kdybych měl tě v mém pokoji, všichni ale nahý, o jaký typ pravidel si myslíš, že bych make up?” Připomněl jsem jí.

Zasmála se. “Nikdo neodejde, dokud to chodí bowlegged?”

“Přesně tak.” Pak jsem se natáhl a popadl ji za kalhotky, posuvné je rychle pryč, takže ji úplně nahá přede mnou. “Pokud můžete chodit vůbec.”

“Teď to není fér. Jste téměř úplně oblečený, a máte mě nahá na posteli.” Beth našpulila rty, zkřížila ruce a nohy defenzivně.

“Dej mi chvilku, a já tě nechám i do skóre.” Popadl jsem ji, rychle ji zvedl a uložil ji do středu postele, zatímco ona vyjekla. Než se dokonce věděl, co jsem dělal, byl jsem tváří dolů mezi nohy, jazykem hluboko v ní.

Sáhla po hlavě, prsty tahal za vlasy, zatímco její dlouhé, pružný nohy sevřeny kolem mé hlavy. “Oh!” vykřikla, když jsem ochutnal a dobíral si ji jen trochu.

I vypáčil nohy od sebe a klekl si mezi její nohy, usmíval se obrovsky. “Bože, já jsem chtěl udělat, že tak dlouho, jen jsem se nemohl dočkat, druhý více. Omlouvám o spěchu.”

“Ty zvíře! Cítím se tak nestydatý, kterým se zde nahá, na milost, když jste tam sedí úplně oblečený.”

Vstal jsem a postavil se vedle postele. “Udělej něco o tom, pak.”

“Co je? Mám tě svléknout?” zeptala se nevěřícně.

“Nemusíš se. Budu jen využít své krásné tělo, jak je.” Znovu jsem se usmál. “I když se můžete cítit trochu provinile poté, co přišel o desetkrát, a ty víš, že mě někdo vynechal.”

Zasmála se a posadila se na okraj postele, mě tahal dopředu. Natáhla ruku a začal si rozepínat košili, a když měl těžké s třetím tlačítkem, zamumlala, “Seru na to,” a uchopil vrchol košili a přitáhl si ji od sebe tak silně, jak jen mohla. Ona byla odměněna objevovat tlačítky a téměř otevřené košili. Trvalo to další pokus dostat poslední dvě tlačítka off, pak stála přede mnou, vytrhl mou košili náručí, téměř vrčel.

Zasmál jsem se a rozhodl se opustit tlačítek na podlaze, škádlit Cheryl, když se vrátila.

Nechtěl jsem se smát tolik, když začala rozepnul si kalhoty. Zdálo se, že ve spěchu, a tak měli oba kalhoty a boxerky kolem mých kotníků během několika sekund. Já jsem svůj podíl o vystoupení z oblečení, které se zřejmě nelíbilo se na mě.

Nezdálo se, že mají stejnou nechuť pro to, co bylo pod oblečením. Sledoval jsem obrovský úsměv se objeví na její hezkou tvář, když mě vzal pevný penis do ruky a začala zkoumat to podrobněji.

“Vidíte něco se vám líbí?”

Předklonila se a dal malou lízat na dno hřebenu. “Ty to víš? To je první hard-on viděl jsem, protože jsem byl 17”.

Leave a Reply

