moje Dobrodružství Obchod (část 3)

Byl pátek a já jsem se těšila na víkend. Chtěl bych být pryč Neděle, tak Měl jsem nějaké myšlenky na jít ven a party na Sobotní večer. Ale nejdřív tu byl řídící pátek. Na Ráno se Sven mi řekl, abych šel s Karin se zákazníkem s “hotová”. Měli jsme tak že by se dalo objednat grilování formou bufetu, středomořské pokrmy formou bufetu, salátový bufet a mnohem více. Byli jsme se na cesta k zákazníkovi, a to bylo velmi velké, aby o směsici různých rautů. Přijeli jsme do krásného letního domu, který byl rozšířen a modernizoval. Jakmile jsme zaparkovali tak, Byl jsem úplně překvapená, že Annika přišel a nám se setkal. Neměl jsem tušení, že to byla Annika a její manžel Klas, který nařídil to!

 

“Proč, ahoj” řekla Annika se na mě a usmál se, a pak šel pryč Karin pro zdraví. Pak se ukázalo, že chce všechno. Když jsem vstoupil, jsem se setkal krátce Klas, který byl na Cesta do města případu. Karin a I vyloženy a provedeny z větší části, s výjimkou případů Annika chtěl ven. Jakmile jsme skončili zeptal Annika, jak jsme dělali s stahování zítra. Karin říkal, že to dobře dopadlo kdykoliv, ale čím dříve, tím lépe pro nás a pak to byla sobota a my jsme měli co dělat po obědě. Annika říkal, že to bylo v pořádku “Jsem pro ně, ale to nebylo příliš brzy, a trochu se usmál. “Bude to na “Jdu Magnus sám zde a stáhněte si všechno, teď zjistí, že je tady” Řekla Karin, a podíval se na Me. Byl jsem trochu překvapený, ale než jsem stačil něco říct, aby Annika odpověděl: “oni jsou v pořádku, je to dobrý. 10 ” a sledoval, Me. Poprvé jsem se podíval na Karin a pak řekl: “Ano, bude to pravděpodobně dobré”

“Ano, ale pak říkáme také, aby pak ‘ řekl Annikka a podíval se na oba Karin a já.

“Ano, děláme” Karin odpověděl, “a nyní opravdu příjemný večer” a tak Karin a já jsem šel zpátky do práce.

 

Nebylo to, ale myslel jsem si zbytek dne a večer nízko na Annika a náš čas zde v obchodě. Co překvapilo, byl jsem na to byla ona jsme byli s jídlem na. Jsem ji neviděl od té noci, ale musí přiznat, že jsem jak vypadal a toužil po ní. A teď, najednou, jsem ji viděl a pak jsme jeli k ní. Byla opravdu krásná. Byla atraktivní … no, vyloženě sexy v mých očích. No, jsem se možná vidět víc o ní v dopoledních hodinách, kdy Šel jsem si jídlo a porcelánu.

 

Když jsem měl vyjel na ni a Klas krátce před 10 hodin následujícího dne jak představoval a myslel na ní. Co kdyby … ale henens pak? Ano, myšlenky kroužili zoufale v mé hlavě. Mohli bychom se sám moment? Nebo jste si snad, že? Ale ona říkala, že ona chtěla víc? Proč se ona nebyla v kontaktu? Zaparkoval jsem auto před domem, mohli jste vidět pozůstatky va párty na zahradě. Ale viděl jsem žádné známky nikoho, ani od Annika nebo Klas. Zavolal jsem na dveře, ale dostal statiny odpověď. Snažil jsem se ještě jednou a podíval se z hlediska bezpečnosti na hodiny, aby Neměl jsem udělal chybu. Nakonec jsem slyšel Annika výkřik “Ano, já”

 

Dveře se otevřely a tam stáli Annika! Vypadala trochu plenky ven, podíval se na mě a řekl: “Ach můj bože, to je tak Hodně? Musel jsem usnul zase, když Klas šel ” a tak otočila se a šla do domu. “Pojďte dál, budu jen opravit sám trochu” Slyšel jsem, jak říká, a tak zmizela, když jsem tam jen tak stál. Ona právě otevřel svou noční košili, tenké růžové noční košili a já jsem zahlédl, co tam byl! A co řekla “Klas na koni odsud?” Najednou jsem byla přerušena v mých myšlenkách, když jsem stál Annika hlasem, “Můžete také vyrazit na zahradě a pak se z verandy tak, Budu ” “Ach ano,” Odpověděl jsem a šel ven a začal probírat věci.

 

Když jsem byl skoro hotový na veranda, aby Annika vyšel. Byla na na sobě černý lesklý plášť, Hom si pevné vlasy a zřejmě také obdržel dne Trochu make-up. Krátce podíval jsem se na ní. “Aha, tak moc jsi měl čas. Co jsi dobrý ” řekla a usmála se na mě, a tak ona také začala pomoci. Odnesl jsem věci do auta a Annika vybral věci, které šly do kuchyně. Po několika minutách jsme byli připraveni, takže jsme šli do kuchyně a šel tam. Pracovali jsme většinou v tichosti, téměř jako trapné ticho. Přemýšlela jsem, co si myslí, ale neodvážil se zeptat – nebo žádné předehry. Když začala být rovněž provedeno v kuchyni, aby řekla Annika “se konečný tam a pak přišel do obývacího pokoje, kde jsem se provede také pomoci.” Šel jsem ven s posledními věcmi z kuchyně, pak šel do Annika za pomoc jí s věcmi v obývacím pokoji.

 

Když jsem se dostal tam, podíval jsem se kolem sebe. Tam byly žádné věci, které bych mít s sebou. Bylo to skoro renstädat, mohl by si vidět žádné stopy, že došlo stranou. Annika stál zády ke mně, Zeptal jsem se: “Co to bylo, co jste potřebovali pomoci s tím?”. Otočila se, podíval se na mě a řekl: “to je snad místo, aby vám pomohl, jak jsem vám pomohla v obchodě ” Ano jen zíral na ní, aniž by se pronést ani slovo! Co říkala? Co tím myslela? Co chtěla?

 

“No, chceš to” zeptala se, sevřel pomalu hábitu a pak Viděl jsem … neměla nic pod! Je pravda, že bylo jen přes úzkou mezerou jsem viděl, ale tam byl žádný noční košile už! Podíval jsem se po nohou, stehen a prázdný části jejích prsou! Podíval jsem se na ní a řekl: “Co” a litoval se i mé hloupé otázky. Smála se na mě a řekl: “Co chci? Chci, abys mi stejného zacházení, které jsem ti dal. To je to, co chci. Chci, abys mě proklouznout, víš ” Jen jsem kývla na ni otevřeně způsob, jak říkat to.

 

“No, to chcete, pak” zeptala se znovu a řekl jsem: “Ano”

“Co je to, že chcete” zeptala se škádlivě a podíval jsem se na ní, než jsem odpověděl: “Rád bych lízat si”

“To je dobře! Dolů koleno pak ‘ řekla pevným hlasem. “Huh” Odpověděl jsem, překvapen její akce.

“Dolů na koleno pak ‘ řekla znovu, a podíval se na mě s jiným pohledem. Pomalu jsem se posadil na koleno. Usmála se, pomalu ustupuje na židli a posadil se na něm. Na Znovu jsem mohl zahlédnout nohy přes mezeru v roucho. Opřela se trochu a jednou rukou tlačil ji odložil plášť, aby Viděl jsem všechno! Viděl jsem, že se oholil tam, ne úplně, ale skoro. Stál jsem nehybně, jen pár metrů od hotelu a jen zíral. Viděl jsem ji jednou rukou začal hladit nohu, nejprve na stehna, ale velmi brzy měla ruku na břicho

 

“No, chceš vylízat kundičku tento?” zeptala se škádlivě, “Ano” Odpověděl jsem, “já bych”

“Pak tak, pojď ” řekla a já jsem začal mě nachytat “Stop! Není to tak ” řekla Annika “bug mě praštil,”

Podíval jsem se na ni, když seděla v křesle. Ona začala hladit trochu försikigt přes její kundičky. Myslel jsem, že z to, co řekla, ale rozhodl se hrát spolu s ní hry a začali pomalu plížit pryč s ní. Když jsem měl byl jen pár centimetrů od ní, cítil jsem její ruku na moje hlava. Dostal jsem dál. Podíval jsem se na Annika, který se ohlédl na Me.

“Počkat” řekla, a tak vzala ukazováček a nechte jej sklouznout ze dna až mezi ní teď mokré píči rty a na jak způsob, otevřel její mokré fitat pro mě. Podíval jsem se jí přímo do růžové vagíny!

 

“Stejně jako to, co vidíte?” zeptal se Annika a jen jsem přikývl v odpověď.

“Co vidíš?” pokračovala. Aniž by mu pohled od její kundičky, odpověděl jsem “nádherná kočička čeká se olízl “

“Hahaha” zasmála se “správně. Dáš si teď? “

“Ano!” Odpověděl jsem, ale neodvážil nic dělat, aniž by jí to řekl. Nechala jedním prstem nyní vklouzla do její kundičky, jiný prst byl první společností. Tam jsem stál, v všechny čtyři, jen pár centimetrů od této nádherné ženy, která seděla v křesle, s nohama šíření a prsty v prdeli sebe přímo před mým obličejem!

 

Nakonec vytáhl prsty, přivedl je k ústí mě a řekl: “ochutnat a pak! sání na ně. ” Poslechl jsem ji a vzal ji dva prsty do úst a sála ně. Chutnalo to nebeský dobré! Všimla si, že se mi líbilo, tak Vytáhla je z úst mě a zastavil se na Nové je do její mokré píči. Přestěhovala se jim dovnitř a ven několikrát, než si je vzal znovu. Viděl jsem, že se stal sticky s jejími šťávami a tak Cítil ag, jak se jí pohladil jim do ksichtu! Ona rozmazal po tváři jí Pussy šťávu! A já jsem nedovolil. Nyní si vzala celou ruku a masíroval vnější kočička, mohl jsem to slyšel jako “stříkající” nízká a na Opět jsem cítil její ruku na rozmazání na mé tváři, a dokonce i ve vlasech, vzala s její lepkavé ruce!

 

“Tak pojď! Teď chci cítit svůj jazyk ” řekla a plížil jsem krok vpřed, se naklonil a políbil ji přímo na kočička. Trhla sebou, se opřel a začal jsem ji lízat. Slyšel jsem, jak se jí líbilo. Hlasitě sténala a to jen mě více touží než. Opravdu jsem chtěla, aby jí orgasmus by ji olizovat. Můj jazyk našel svou cestu až na její klitoris, který se zjevně líbil. Kunda jsem oba upozornění na její tělo a slyšet, když řekla “ano, ano … lízat mě. Sát ! Dejte svůj jazyk ve mně ” Ona mě dobíral si se svým malým ironického aplausu, nebo bych měl asi říct, “order”.

 

Náhle se odtáhla hlavu a než jsem nemohla nic říct, nebo dělat cokoliv, jí dali nohy na područky a na jak způsob vystavení se ještě víc. “Jdi teď. Chci cítit tvůj jazyk po celém místě. ” Naklonil jsem se dopředu na znovu a strčil jazyk mezi její vlhké, hladké stydkých pysků. Hrál jsem trochu s ní tam, než bych lízat mg proti její klitoris, ale ona mu položil ruku na hlavu a stiskl ji místo toho! “Lick mě tam teď místo” řekla a vzala mou hlavu trochu dále, aby moje ústa přišel před její řiti …! Nemám s tím problém, ale byl jen trochu překvapen její žert.

 

“Lick mě tam. Hrajte si s jazykem, že ” řekla zastřeným hlasem, a já vyplázl jazyk za zuby, cítil hrubý otvor směrem k hrotu jazyk. Chutnalo to trochu bouřlivý než píči. Začal jsem obíhat svůj jazyk přes díry, pak jsem olízl zdola nahoru přes otvor podél mezery mezi jejími bílými hýždě. “Ano, ano, Bůh tak pěkné! Lick Me! Vystrč jazyk ” více či méně křičel Annika teď pro mě. Stiskl jsem její jazyk proti otvoru, olízl, hrál si s ním, a všiml jsem si teď, že Annika začala hladit kundičku současně s jednou rukou. Ona masírovala kundičku hladila clitorisen, když jsem více či méně se snažil “tvrdé kurva” ji do zad! Dýchala těžší a já jsem věděl, že se blíží její orgasmus.

 

Náhle se tlačil mě pryč, podíval se na mi, než vstala. Udělala krok ke mně, sklonil trochu na nohy že její kundička byla v úrovni mého obličeje. Jak Cítil jsem, jak její ruce uchopit vlasy, těžké. Bylo to skoro jako to bolelo, a tak se tlačil dopředu v životě směrem k mé tváři, zatímco ona byla tlačí mou hlavu proti němu. “Budu brzy. Jdu se dostat do vaší tváři ” Slyšel jsem, jak říká, než začala, docela drsné pohnout hlavou nahoru a dolů. Otřela si tvář na její mokré, lepkavé píči! Bylo to trochu těžké dýchat, ale snažil jsem se, aby nejlepší, co jsme mohli. Byl to nepopsatelný pocit na to, starší, zralé atraktivní žena se choval jako ona. Ona ke mně chovali, jako by se právě kåtade mě až do prasknutí.

 

Trvalo to více než pár minut předtím, než jsem slyšel, jí, že přijde. Všiml jsem si, že její nohy se začala třást, se stala více nadšení s jejich “tření” z její kundičky v celé mé názory na a tak Slyšel jsem ji křičet. Vykřikla! Ona stísněné, zatímco ona znovu vykřikla a jednou jsem cítil její kundička byla tak mnohem vlhčí, ano, jsem skoro vyhřívat v mých šťáv a pak přišla

 

Po několika okamžicích se pustil mě a klesl do křesla. Zalapala po dechu, viděl jsem její hrudník pohybovat nahoru a dolů doušek její andhämtningar. Podívala se na mě, usmál se a řekl: “Ano, můj Bože, to bylo dobrý! Ale, jak vypadáš. Pojď sem ” a já se plížil pryč s ní. Zvedla jsem se na koleno a ona mě políbila. Nejprve trochu jemně, a pak ještě usilovněji. Cítil jsem její jazyk do úst a na mé rty. “Mmm, aby dobře chutná ” řekla a podívala se na mi, než začala líbat a lízat mě po celém obličeji. Ona mě lízala čisté! Ren od svých vlastních šťáv! Sakra, tak Byl jsem nadržený!

 

Když konečně skončil, naklonila se na Nová tillabka v křesle vypadal trochu na Me. “Myslím, že teď jsi nadržený a váš penis je v praskání. Možná bych nechal jsi mě šukat jako poděkování mi olízl ” řekla. Neodpověděla jsem, Neodpověděl jsem – to pochopila. Vstala, otočila a chytila ​​opěradla na křeslo. “Tak pojď. To mě poser pak ” Nebyl jsem pomalu poslouchat. Rychle jsem se na nohy, rozepnul si kalhoty a stáhl jak je i jeho spodní prádlo, než jsem stál těsně za ní. Zvedl jsem župan, viděl její bílé hýždě. Ona šíří trochu nohy a já jsem přinesl můj penis na její kundičky. Je to klouzalo to tak snadné, a začal jsem ji šukat. Ležící policajti, delší a dál. Jen jsem chtěl jít, šukat její kundu a stříkat – to bylo to, co jsem chtěl právě teď, tak Zvýšil jsem tempo, aniž by nějaký daný ní, ale znělo to, jako by si užil, co jsme.

 

Najednou jsem cítila, jak jí ruku kolem mého penisu! Je objala tak Nemohl jsem běžet do ní více. “Počkat” řekla, a přivedl ji zpět, z ní a trochu se …. až na její druhé díry! “Klid, klid” Slyšel jsem ji, a tak Cítil jsem její díru před můj penis. “Stál stále. Nech mě to udělat ” řekla a stiskla jeho penis s rukou směrem k jamce. Sakra, já bych ji šukat do zadku, pomyslel jsem si. To nebylo moudré! Ale to nevypadalo, jako se to stalo, ale najednou dal Henns řiť s ním a s trochou “Plop” Byl jsem tam! Je pravda, jen žalud, ale stále. “Stál Přesto, stojící jen ještě teď ” řekl a začal se pomalu pohybovat sem a tam. Centimetrů centimů jsem přišel ještě na zádech. Bylo plno, ale velmi pěkné. Myslím si, že znalosti, aby to bylo stejně krásné jako pocit.

 

Teď jsem věděl, jak se nechat jít kolem penisu a odsunula dozadu tak, že celý penis byl teď v její zadní části! “Nyní můžete mě šukat, ale vezměte si ji pomalu na začátku” řekla, že uchopíte opěradla opět s oběma rukama. Ji šukal jsem pomalu a opatrně na první, ale poté se posunul snazší jsem zvýšil tempo trochu. Slyšel jsem, že se jí líbí být v prdeli v zádech, “Neboť Bůh tak pěkné! Mám pocit, že celý penis ve mně! To mě poser! Vezmi mě ” Její způsob, jak mě škádlí slovně bylo něco, co jsem byl trochu neobvyklé pro mě, ale mě to nesmírně vyvolal. Žena, která se odvážil chovat tak, řekněte to – Ano, bylo to tak zatraceně lákavá, že jsem si všiml, že jsem mohl mě držet mnohem déle. Bez ohledu na ni, Běžel jsem můj penis tvrdší a rychlejší do ní, až jsem cítil, že jsem byl na silnice! Popadl jsem ji za boky a vrazil svůj penis do dna ní, a tak I stříkat! Stříkal jsem a stříkat! Myslím, že jsem naplnil celý svůj konečník, tak kurva nadržený jsem byl. Jak Nakonec, cítil jsem, že to začalo slábnout a pak Všiml jsem si, že Annika hladil její kundu znovu!

 

“Sakra, zase přijdu” Slyšel jsem, jak říká, a tak ona jí potřásl znovu a stiskla zadek se mi tak pokud to šlo. “Do prdele, oh sakra …. už jdu! Budu ” vykřikla, než se zhroutila do křesla! Kontenten bylo, že jsem byl pořád tam stál, s otálení ochablé penis, zatímco Annika nízká framåtstupad v křesle zády a hýždě proti mně. Viděl jsem, jak se její řiť, stejně jako lapal po dechu a otevírá a zavírá při každé jiné, než to začalo kapat cum z ní. To běžela dolů, dolů stehnech, na jak fåtälj a její župan!

 

Najednou jsem uslyšel můj zazvonil telefon! Sklonil jsem se, dostal svůj mobilní telefon z jeho kalhot, které jsem měl kolem holeně. Byla to Karin, kdo přemýšlel, co se stalo, proč to trvalo tak dlouho. Odpověděl jsem, že jsem byl připraven a hned půjde. Když jsem vytáhl moje kalhoty, dal mobilní telefon zády k Annika konečně. Podívala se na mě, usmál se a řekl: “budete muset pracovat co? Jinak bych mohl myslet, aby se celý den ” Usmál jsem se na ni a řekl, doufal jsem, že to bylo několikrát. “Možná, že to bude” řekla a pokračovala “Klas šel dnes ráno a už se nevrátí förräni ranní”

 

Podíval jsem se na myslela na Slíbil jsem své přátele jít se s nimi dnes večer – ale na Na druhé straně, než jsem stačil něco říct, aby řekla Annika “, ale může mít i jiné věci pro vás v sobotu večer, než se sem a kurva dámu, jako jsem já? Možná máte přítelkyni čeká Vy nebo přátelé? ” a tak se posadila na židli. Zatraceně, pomyslel jsem si. “Ale pokud se dostanete nutkání, nebo dostane nadržený a chce sem, tak nejdřív zavolat, aby Já vím ” řekla, natáhl se pro tužku a papír a napsal svůj mobilní telefonní číslo, a dal mi ho.

 

“To neříkej, nebo ti nic slíbit nyní, ale nejdřív zavolat v případě” řekla. Podíval jsem se na jí, by jí odpovědět, ale ona mě přerušila slovy: “Pojďte pryč s tebou, čekají na jste na Job! ” Podíval jsem se naposledy na ji předtím, než jsem se otočil a vyšel ven. Seděl jsem v autě, seděl tam na pár vteřin jen statické a myslel, že předtím, než jsem šel zpátky do obchodu.

 

Kdysi tam, hlavu na parkoviště, byl jsem uvítán Roy, který z obchodu a vrátil a řekl: “Kde jsi byl? Co jsi to udělal? Udělali jste to pravé? Ty jsi ji šukal? Jistě, víš? Vím, že! ” Byl jsem překvapen její otázky a její postoje. Byla naštvaná. Neřekl jsem nic, než ona pokračovala: “Mám dobrou mysl na drby, ale nebude to” Podíval jsem se na ní. “Ale já mám místo až na Teď si uvědomte, že! ” řekla předtím, než začala vybírat servírovacího nádobí a nádobí z auta.

 

(Pokračování níže)


Leave a Reply

