Erotická Sexznamka V Brně

“Umm, Bože, já tě miluju, Steve. Co milujeme? Chci, abys tady.” Posadil jsem se a otevřel nohy široký, jak si klekla mezi nimi. Uchopila můj penis olizovat až na precum, které unikly do šachty a na břiše. “Miluji chuť vaší precum, dítě. Chutná to táááák dobrý.” Sklonila se, vzal moje koule a políbil je, olizovala mi pytlík. Odtud ona lapované na mé hřídele, horní a dolní části, v návaznosti na žíly až k hlavě. Ona kroužil svůj jazyk kolem hlavy, znovu sbírat více precum dřív, než mě pohltila ústy. I zasténal hlasitě, pocit úst na mě mi vždy řídil divoký. Bylo to jako vstoupit do horké vlhké jeskyni s jazykem, který nikdy zůstal v klidu. Protáhla se pomalu, pracovní cestu na základnu. Milovala mě sát a ukázalo se, jak to udělala. Udělala milovat můj penis ústy. Nebylo to kouření bylo lásku práce. Cítil jsem, hlava vklouznout do krku a znovu zasténal. Věděla, že jsem rád, když se zapíjejí se můj penis do krku, aby to udělala docela často. Ona vyplázla jazyk, koupání moje koule v plivat a pak polkla. Kontrakce v krku, když se to mě vymačkané, ale také vytáhl na mě, mě kreslení ještě palců

Její schopnost zadržet dech se mi v krku mě vždycky ohromen, jak to dělal teď. Zdálo se, jako by tam dole navždy, polykání, lapování a obecně zblázním! Poté, co cítila, že jsem dost mokrá, aby ji zadat stáhla pomalu a pak vylezl na klíně. Podívala se mi do očí, když uchopila mou hřídel, který je umístěn mi na ní vchodu, pak tlačil dolů pomalu zaplavovat mě v její horké, těsné tunelu. Naše pohledy se nikdy váhal, zůstat zamčený, dokud jí zcela mě vzal do svého těla. Přestěhovala jsem ruce do jejích ňader, je mačkání, vylepšování její bradavky, cítil vlhkost z jejího mléka, stále na nich.

“Ach bože, Steve! Oh baby, že se cítí tak dobře. Miluju to, moje prsa jsou tak citlivé nyní, ještě více než dříve. Tvůj dotek se zdá být z mých bradavek na můj klitoris! OH FUCK!” vykřikla, její hlava skočila dozadu, oči zavřené, když se odrazil divoce nahoru a dolů, čímž se nám i blíž k dokončení.

“Jo, to je ono, fuck me, baby. Miluji tě, miluji tě tak moc,” zem jsem se, jak jsem se snažil oddálit orgasmus, že se rychle blíží. Cítila jsem, jak moje koule začíná zpřísnit v rámci příprav na natáčení mého zatížení hluboko v mé manželky. Moje pravá ruka klesla z prsou na její klitoris, hladil ji lehce palcem. Použil jsem ji mazání usnadnit pohyb palcem, v podstatě jsem se držel stále a nechá její pohyby, aby tření. Její dech se mělčí, rychlejší a nevyzpytatelné. Její bradavky tvrzené ještě více, soustružení tmavě růžové, téměř červené. Její ruce se stěhoval do mých ramen, aby se mohla podpořit i její pohyby se staly nevyzpytatelné. Cítil jsem její klitoris nabobtnat a pak tři malé proudy následovat, povlak prsty s jejími šťávami.

“UGHHHHHH!!” vykřikla ruce zpřísnění téměř bolestivě na mých bedrech. “Ohhhhhh FUCKKKKKKK!! JSEM CUMMING!” vykřikla. Její vydání vyvolalo mé vlastní, moje koule začal čerpání, plnění její dutiny se mé horké husté sperma. Zabořil jsem tvář do jejích potních hladkých prsou, držel ji ke mně. Moje levá ruka je zaneprázdněn hladil záda a dno, hlavu položenou na mém rameni, její dech lechtal mě na krk. Moje pravá ruka byla v pasti mezi našimi orgány, tak jsem cítila, jak jí malý klitoris zmenšování, akce odpovídající můj penis do jejího těla. Než jsme mohli kapat příliš na gauči jsem ji zvedl a odnesl ji do naší postele. Nastavil jsem ji na zem jemně a pak vlezl si vedle ní, ji kreslení na mé straně. Olízl jsem zbytky jejích šťáv, které byly ještě na moje prsty vychutnával její chuť.

“Hmm, to je dobře,” řekl jsem, když viděla, jak mi olizuje prsty. Začervenala se trochu, i když nevím proč. Věděla jsem miloval její šťávy, tak bych jí to řekl mnohokrát, ale z nějakého důvodu vidět mě sání je mimo moje prsty vždy se jí ruměnec. Myslel jsem, že to bylo roztomilé.

“Bože, Steve, nemůžu uvěřit, že budeme rodiče brzy,” řekl Jamie. Přitiskla pevněji do mého boku, líbat svou tvář a krk. “Molly je způsobeno každou chvíli, by to mohlo být i zítra!”

“Jsem na tebe hrdý. Jsi šel s ní na každém prenatální jmenování, si dokonce šel do tříd Lamaze s ní,” řekl jsem hrdost patrné v mém hlase.

“I * Chtěla *, aby se zapojili, Steve. To je tak blízko, jak budu někdy přijít na to, co ženy zkušeností během těhotenství. Chystáte se Lamaze třídy mi umožňuje být na porodním sále. Otec není zájem. Vyhnul kulka, když jsme nabídli, aby přijaly to dítě. On ani nemluvil této chudé dívce v měsících! Umíte si představit, jak to dělá ji cítit? “

“Ne, já rozhodně nemůže. Nerad to říkám, ale někteří kluci, zejména mladé lidi, může být velmi bezohledný. Člověk by si myslel, že by alespoň požádat o ní. To je jeho dítě, člověk mu pomohl vytvořit. Doufám, že Molly učí svou lekci z téhle šlamastyky. Sex bez lásky * a * Závazek může být zábava v té době, ale následky jsou hrazeny nerovnoměrně, padající přímo na ni. “

“Myslím, že si uvědomuje, že nyní. Jsme hodně mluvili. Myslím, že mě našel snazší mluvit, než její matka. Jsem méně kritický myslím. Řekla mi, že si myslela, že ho miluje, a že by navždy spolu. Když zjistila, že je těhotná, realita ji to dost tvrdě. Nebyl podpůrná vůbec, dokonce jít tak daleko, aby se zeptal, jestli to bylo jeho! “

“Au!”

“Jo, ouch. Řekl jsem jí o svých zkušenostech s muži, jak by tlačit a tlačit, aby si sex a jak to bylo její povinností stanovit hranice.”

“Ty jsi jí neřekl o tobě …”

“Ne, neviděl potřebu. Jen jsem jí řekl, že tam jsou více kreativní způsoby, jak pečovat o muže, který nebude mít za následek těhotenství.”

“Dokud nejste dávat lekce, je to v pořádku.”

“Oh? Myslel jsem, že skákat na šanci mají sexy dospívající dívka, pojď sem vykonávat svou techniku ​​na vás!” řekla se smíchem.

“Jsi jediný, chci trénovat na mě. Kromě toho, myslím, že jsi o dokonalé, jak to je.” Řekl jsem. Naklonil jsem se dolů, sklápěcí rty až dolu, takže jsem se mohl umístit lehký polibek na její pouty rty.

“To je dobře, protože já nejsem na sdílení kdekoli!”

“Dobrou noc, miláčku,” řekl jsem, vypnutí světla. Lehl jsem se Jamieho prsa stisknutím do mých zad, paží kolem mé hrudi, držel mě za ruku.

*****

Zvonění mobilu mě probudil z hlubokého spánku. S kalné oči jsem viděl červené čísla na hodiny. 04:42. Kdo bude volat v tuhle hodinu? Podíval se na ID volajícího viděl jsem, že to řekl, “Molly”. Popadl jsem telefon a odpověděla.

“Haló?”

“Steve? Je čas. Sejdeme se tam.” Předtím, než jsem měl šanci říct cokoliv hovor skončil. Otočil jsem se a uviděl Jamie byl vzhůru a díval se na mě vysvětlení.

“To byla Molly máma. Už je čas.” Byla z postele jako střela a než jsem mohl dokonce dostat z postele Slyšel jsem, sprchový kout pojď. V době, kdy jsem se tam dostal, že byl dokončen a sáhl po ručníku.

“Pospěš si, Steve, já nechci zmeškat * nic! *” Zvolala, když třel její tělo v suchu. Pohled na její nahotu mě vzbudil, jako vždycky, ale teď nebyl ten správný čas. Vyskočila jsem ve sprše, mydlit rychle a pak oplach vše během několika minut. I osušil a pak se oblékl. Rychlé hřeben mé vlasy a já jsem byl připraven.

“Nepůjdeš se holit?” zeptala se, když jsme spěchali do auta.

“Teď ne. Jdu s tebou zůstat tak dlouho, jak to půjde tehdy, pokud dítě nebylo doručeno od 07:00 Jdu domů změnit práci. Zavolám svému šéfovi a řekněte jim, že nebude dnes a bude spuštění rodinnou dovolenou, později tento týden. Zní to jako plán? “

“Miluju tě, Steve. To zní jako skvělý plán.” Jel jsem rychle, ale opatrně, kteří přijedou v nemocnici méně než třicet minut. Jamie běžel na admitance stolu pro pediatrii a dal sestře její jméno.

“Ano, paní Williams, jsme byli informováni o své situaci. Molly se stále zpracovává a není v porodní místnosti ještě. Prosím, posaďte se a já ti zavolám, když je připraven.” Jamie a já jsem vstoupil do čekárny, posadil se, nebo alespoň jsem to udělal. Jamie chodil nahoru a dolů, podlaha dělá vynikající imitaci nastávající otce.

“Miláčku, sedni si. Budou se brzy volat, jo?”

“Chystáš se být v pořádku tu sám?” Zeptal se Jamie.

“Samozřejmě. Jak jsem řekl, já tady počkám, až sedmi a pak jdu domů. Když se narodí dítě tak mi zavolej a já přijdu hned po. Kdyby nebylo doručeno pět budu vrátíme se sem. Neboj se o mě, se postarat o sebe, Molly a naše dítě. ”

“Paní Williams?” sestra volal ode dveří, “Jsme připraveni pro vás.”

Jamie mě políbil hladově pak odběhl, aby se s Molly a její matka. Usadil jsem se za dlouhodobý pobyt. Vzal jsem si šálek kávy a časopis a snažil se co nejpohodlněji v tvrdé židli.

*****

Robert James Williams přijel na světě v 18:22. On byl 21 centimetrů a vážil 6 liber 11 oz Jamie přišel, aby mě v osm a ona mě doprovodil se k průzoru dítě. Tam v první řadě byl kočárek s modrou dekou. Pod dekou byl hezký chlapeček s šokem z tmavě hnědé vlasy. Tag řekl “WILLIAMS”. Stál jsem tam, úžas, při pohledu na našeho syna. Zdálo se, že tak malý, jeho malé prsty se zkroutily v pěst. Spal, ale vypadal krásně.

“Byla to ta nejúžasnější věc, Steve,” řekl Jamie vzrušeně. “Molly byla tak statečná, já nevím, jak to udělala. Bych být vyděšený k smrti! Její máma držel jednu ruku a držel jsem jiný během porodu. To připadalo jako věčnost a pak, po jedné obrovské Push I slyšel, jak pláče! Začal jsem plakat sám, stejně jako Molly a Joan. Lékař dovolte mi, abych snížit kabel, věděli jste, že! Bylo to úžasné! Tam byl, všechno krvavé a kroutila, ale byl krásný, alespoň pro mě. Jakmile se dostal ho uklidil nechali nejprve mi ho držet! Kroutil se a plakal pro druhou pak se usadil do náručí, podíval se mi do očí a zívl! On vlastně Podíval se na mě! “

“Jamie, miláčku, víš, děti v tomto věku je opravdu vidět ještě. Bude to několik týdnů myslím, že před tím, než nás uvidí.” Připomněl jsem jí tiše.

“No on se na mě podíval!” řekla tvrdohlavě. Ona přichycena své prsty s mými a položila si hlavu na mé rameno, když jsme tam stáli při pohledu na tento nový člověk, tento nový přírůstek do naší rodiny. Poté, co jsem zjistila, že Jamie nejedl, protože dnes ráno jsem ji vzal do kavárny na něco k snědku.

“Doufám, že dovolte mi, abych ho brzy krmit,” řekl Jamie, jak jsme se posadili. “Má prsa se začínají bolet.” Podíval se na hodinky, všiml jsem si, že to bylo dobře kolem našeho času na naší obvyklé kojení. Vzhledem k tomu, že jsme si ujít naše ranní relaci stejně musela být vážné bolesti.

“Jsi v pořádku? Minuli jsme naši ranní relaci taky!” Řekl jsem obavy.

“Nechali mě použít odsávačky tak, že jsem dobrý, ale já budu muset znovu použít v případě, že nejsou dovolte mi, abych ho brzy krmit. Budeme asi muset dostat taky. Jedeme muset dát lahví na naše maminky, když jsem se vrátit do práce. “

“Jo, jdu si ujít naše sezení. Přišel jsem, abych si chuť mateřského mléka,” řekl jsem zamyšleně.

“Ach, chudáčku. Pokud jste dobrý budu vám některé s výjimkou, když jdeme do postele,” řekla, baňkování mě po tváři. Ožil jsem se na to, že se opíral do dlaně.

“Já jsem vždycky dobrý. Ty pokaždé, když se milujeme tak mi řekni!” I řekl šeptem, takže ostatní v blízkosti nám nechtěl ani slyšet.

“Je to * všechny * si myslíte o?” zeptala se podrážděně. I tak usmála se šibalsky se na mě. “Ty jsou dobré i když, nemůžu uvěřit, * jak * dobré občas. Přestože má dítě domů se chystá snížit do našeho milování jsem si jistý.”

“Hele, to je to, co prarodiče jsou!” Řekl jsem s úsměvem. “Vážně, pokud nechcete použít odsávačku budu pomáhat s pozdních nočních krmení. Chci se spojit s malým klukem taky znáte. Kromě toho, jakmile se dostanete zpět do práce budete potřebovat trochu vyspat, tak Můžu ti pomoct. Asi budu potřebovat nějaké školení o vyměňovat plenky, je jediné dítě jsem neměl žádnou praxi jako dítě. “

“Neboj se, budeš dělat v pohodě. Polovina bitva se chce, skutečný proces je velmi jednoduchý, pokud máte silný žaludek. Některé z jejich pohybu střev může být velmi toxické!” Jamie se zasmála na tváři jsem udělal, ale vztahuje se mi to docela rychle. Protože jsme byli dojedl jsem navrhl, se vydáme zpět nahoru počkat.

Když jsme přijeli zpět ve školce sestra nás informoval, že to byl čas pro Robertova první krmení. Jamie a já jsme doprovodili do dětského pokoje, kde byly dvě houpací křesla nastavit v klidném koutě. Jamie se posadila a otevřela si blůzu, stejně jako sestra podala dítě jí. Trvalo několik vteřin, aby se ho nachází, a na první pohled se nezdálo, že chtějí kojit. Několik frustrovaných výkřiky měl Jamie téměř se slzami v očích, ale pak se západkou na její bradavku a začal sát zuřivě. Když se usadil v pohledu z čisté lásky usadil na tváři. Slzy stékaly po tvářích, když se díval dolů na našeho syna na prsou. I já jsem měl slzy v očích. Tady byla moje žena a náš syn, můj život, můj důvod, proč žít vše zabalené v těchto dvou lidí.

Život je dobrý!

Konec

Leave a Reply

