Chceš Diskrétní Erotickou Seznamku?

Už bude muset pro dnešek přestat. Strčil jí do kundičky prst a začal ji honit. Rukou jí zajel pod košilku a mačkal bradavku. Už se neobtěžovala prádlem vůbec. Zasalutovala ještě jednou a odkráčela s ním. Vstala, šla pro sklenky a svůdně zavrtěla prdelkou. Pak ten lízající přestal a zasunul do ní svého čuráka. Cítil, že už bude, tak ho nechala vyklouznout, on se posadil do svého křesla, ona poklekla a vzala ho do úst. Zmáčkl jí kozy a přitlačil se pérem na její zadeček.

… ta je již po chvíli pěkně červená a Tvoje nadržená kundička zase hezky vlhká…. neodolám jí projet prsty … a zarazit dva prsty dovnitř …když dorazíme k otláři … řeknu … “Ano … udělám vše,co budete chtít”… vrátím se za Tebe … a pokochám se pohledem na Tvoje tělo … rozepnu si kalhoty … vytáhnu nadrženého ptáka … máš krásný pevný a hebký zadek a ten teď bude můj… přistoupím … a roztáhnu půlky .. dívám se na tmavý svraštělý vchod … naslininím si žaluda … a priložím ho ke otvůrku ….pozvolným tlakem pronikám dovnitř,až bolestně sykneš a prohneš se v zádech… tlačím svůj ocas stále hlouběji,dokud tam není až po koule… chvíli jen tak nečinně stojím a vychutnávám si pevné sevření Tvého zadku kolem mého naběhlého ocasu… začnu, brutálně přiražím do Tvé prdelky…. omrdávám Tě,až začínáš křičet slastí… ale nepřestávám … svíjíš se slastí …třeseš se pod nastupujím orgasmem ….jsi mimo .. nevnímáš okolí … pak ho vytahnu …. a začnu se věnovat Tvojí kundičce…. prsty mi zpracovávám stydké pysky … hnětu je a tahám za ně, až křičíš bolestí a slastí …. mezi prsty druhé ruky mačkám můj naběhlý poštěváček … je úplně promáčený … až se u toho svíjíš…. strkám Ti do kundičky svoje prsty, jeden po druhém… takže to netrvá dlouho a omrdávám Tě čtyřmi prsty … celou dlaní, až po zápěstí…k tomu přidávám ještě dva prsty druhé ruky…. které Ti pro změnu projíždí prdelkou ….. vřískáš slastí a rozkoší Tvoje tělo se zmítá… … přivazuji provazy i k nohám … provazy dola přivážu k nohám oltáře … sundám Ti podprsek a pomalu a pečlivě Ti podvazuji prsa a dívám se jak se nalévají krví … ocas mi stojí k prasknutí … šátkem Ti zavážu oči … rukou Tě donutím ..aby ses předklonila a položila Tvoje obrovské podvázané kozy na oltář … obejdu ho … a ruce Ti přivazuji na druhé straně otláře za výčnělky …
.. pořád na mě vyjeveně koukáš … ale podle mého pohledu poznáváš .. co mě napadlo … a ve Tvém pohledu je cítím protest … obejdu auto .. a otevřu kufr … vůbec nevíš … co tam dělám … zavřu kufr … otevřu Tvoje dveře … a podám Ti ruku, abych Ti pomohl vystoupit … podíváš se mám v ruce … znejistíš … v ruce mám obojek a důtky .. . ucítím náznak odporu … ale pevně Tě chytím za paži … a řeknu … ” A jdeme děvko!!!” “dej ruce za záda děvko!!!”
.. nebylo težké jí najít … udiveně se na mě podíváš a zeptáš se : ” My nejdeme do hotelu???”
… rukou Ti pohladím prdelku … prsty přitom projedu až mezi tvoje pysky, krásně promáčené Tvoji štávičkou…. do prdelky Ti vrazím ukazováček… Tvůj hlas v telefonu zněl pokaždé hodně pokorně…ale vzdychy,když sis to dělala ,byly opravdu nádherné .. šťavnaté … a rajcovní … tušil jsem, že jsi hodně submisivní a že když na Tebe zatlačím, že budeš poslušná a splníš mi každé přání … byl jsem na Tebe hrozně nadrženej … hlavou se mi honilo všechny možné nápady .. jak Tě přivést k orgasmu a pak sebe … věděl jsem, že máš ráda tvrdý sex … že máš ráda totéž co já … a že jsi nadržená … a hodně .. lačná po chtíči a všech možných podobách sexu … určitě se Ti v hlavě honilo nekonečné množství scénářů, které by se mohli odehrávat … a chtěla bys je zažít všechny najednou …

singles

Leave a Reply

