Sexy Seznamka.

“ a skočila na nás dva skryté pod peřinou. Jana mě zkušeně honila, a když zjistila, že se začínám za volantem krásně šponovat, sjela mi hlavou do klína, nasála do pusiny můj hrdě ztopořený pyj, a ještě více začala mydlit jeho hlavičku… „ Ach, ohhh, uáááááá… “ s úlevou jsem stříkal a stříkal. Na parkovišti před firmou čekal na Janu manžel a na jeho otázku, jak dopadla cesta a schůzka u „generála“, sama Jana odpověděla: „Dnes to proběhlo úplně v klídku, vše je v pořádku a dokonce jsem dostala i dobře napapat.Ihned co Jana za sebou zavřela dveře, pocítil jsem mírnou bolest v koulích a jistou vlhkost pod čepičkou na žaludu z důvodu nedokonané „ranní akce“ se ženou. „Ach jo, vy chlapi jste jak malí kluci s nudlí u nosu, co se neumějí ani vysmrkat… Máš kapesník?“ zakoktal jsem. “ „Sakra, nemám, proč?Začalo se mi rozlévat teplo v podbřišku a „Jarouš“ se začal Janě předvádět v plné kráse svých přes dvacet centimetrů, hrdě panáčkoval. Leží za mnou, tiskne ke mně svoje krásná prsa, až cítím její zduřelé dudlíky. „Tak jedeme,“ řekl jsem mírně provinile.

Kam budeš chtít!Sama si stáhla obyčejné tričko a hladké bílékalhotky odkopla stranou. Silněji zatlačila a ucítila tlak nasvém bodu vzrušení. „Mámúplně vyholený rozkrok a začínám hodněvlhnout! Budeš mě poslouchat, když tě přivážu jáa nasednu na tvůj ztopořený úd! Něžně se pohladila ve vlasech a zaklonila hlavu. Přesně tohle nechtěla slyšet!

Sedělav noci u stolu v kuchyni a přehodila holou nohu přes nohu. „Jak sipřeješ, Paní!

sex brno

Letní noc

Už nejsme děti,je mi skoro 18 a ty jsi ještě o 6 let starší. byla jsem do tebe tajně už léta zamilovaná. Najednou jsi mě vzal do náruče a vydal se na další cestu. Naše těla tančila v rytmu neslyšné hudby a touhy. Ale všechno jednou skončí, muzika dohrála a my se pomalu ubírali ke statku naší tety. Je červenec a neděle, stejně jako roku 1975. Tvůj jazyk v mém oušku probudil velikou žádost u nás obou. Pomalu,nenápadně, stejně jako rty, které hledaly mé a žádaly jeden polibek za druhým. Touha a očekávání se stupňovalo. Toužila jsem po tom abys byl první a dokázala jsem to.

Leave a Reply

