Toužíš Po Fungující Sexy Seznamce?

Odtahuješ mě, „Ne teď, ne jsem propocená durch.“ No dobře, stačí aspoň pohled na tvý tělíčko, tady se do Oslavky vnoříme jen tak Evo-Adamově, je tu pusto, prázdno. Poklesáváš na lokty, tím se dostávám ještě hlouběji, prdýlku ti taky hladím,prstem tě po análku hladím a do něj tlačím. „Dobrý košourku.Ruku mezi nás strkám a hladím tě na špičce tvojí jamky, tam kde máš oříšek slasti zatím co jsem do tebe zaklesnutý. „Katko ještě, že jsem už jednou stříkal, jinak bych se zas oddělal.“ „Altíku, kocourku, pojď, mě pipinka tak krásně hřeje, zachvilku zabrní, deme na to a v přírodě přírodně.“ Odhazuji rumovou láhev, ty se stavíš na čtyři, je mě jasný, jak zvířátka – ze zadu.
Křeč ztuhnutí již polevuje, ale opět v tobě zůstávám dokud nepoklesne až z tebe vypadne sám a raději tě líbám kam se dá, slova lásky do ouška ti říkám. Mrkáme na sebe: „Jo?Jsme polosedíc pololežíc na karimatkách, popíjíme, líbáme se kecáme, to všechno stíháme. Přez loučku scházíme k říčce a usedáme na břeh. Být s vrcholem svýho trnu na okraji pičky je největší slast a pak se rychle vnořit až na doraz co moje délka dá, kdy teplo tvýho já objímá celý ostrý trn, ve kterým to vře, je napnutý krví k prasknutí a už i něčím víc –mám na baseball myslet?

Pomalu začal jezdit dovnitř a zpátky. Teplévody bylo málo a tak jsemkamaráda požádal, aby mi trochu nechal. Byla vlažná, příjemně chladila a já cítil, jak mě všechno od mrdáníbolí. Sedli jsme si pod sprchu a nechali na sebe padat čůrky vody.Zůstali jsme pár okamžiků v těsném objetí. Navodil tak vzpomínku na klukovská léta. Nachatě bylo potřeba udělat nějaké chlapské práce a tak jsem ho požádal,zda by se mnou nejel s něčím mi pomoct. Olízl ji a začal mišpičku šimrat jazykem. Dovedl jsem si představit nejen honění, alei kouření či anální soulož. Když se při práci ohnul, mini nohavice se vysoukalyaž do půlky zadku.

seznámit

Leave a Reply

