Diskrétní Erotická Seznamka Pro Každého

Tak tohle tedy byl dáreček.A kalhotky! Ale víš, na co vzpomínám nejraději ze všeho?
Na to se obě zvedly a odkráčely pryč do chaty.Čůrala snad minutu. Teď už se uvolnila úplně. Vaším dárkem jsme MY!A Zuzka tu byla doma.

Jelikož díky tomu byla na všech čtyřech, tak jsem si klekla zaní a začala jí lízat obě dirky. To už jsme z toho byly obě pěkně nažhavený.Tak jsem se osmělila a povídám mu, jestli by nechtěl jít s námi do trojky? Stačila chvilka a dosáhla jsem orgasmu. Kamarád Petr nás odvezl do klubu, kde jsme chtěli strávit večer. Nasedla jsem si na něj a začala pomalu přirážet, kroužila jsem na něm pánví, zatímco mi Týnka prsty drážila klitoris a sála bradavky… Vzrušení bylo oboustranné, Týnka mi vše oplácela, až jsme to nemohly ani jedna vydržet. Začali jsme se divoce líbat a jelikož kamarádka strašně krásně líbá, tak jsem se na přeskáčku líbala i s ní. Barman na nás chvíli koukal apak nám povídá, že takových jako jsme my dvě už viděl spoustu, ale na nás je vidět, že nás to opravdu baví!

foto flirt

Leave a Reply

