Sex Seznamka Pro Každého

„Co je?V záblesku vteřiny jsem zahlédl, jak Alice vytáhla můj penis zpod látky a obě nohy nastavila způsobně vedle sebe, těsně pod uzdičku na penisu. “ optal jsem se nevěřícně. Nejvíc ke koukánítotiž byla právě Alice.
Ta představa rozdat si to s Alicí právě v té obrovské místnosti byla opravdu lákavá. Stála uprostřed místnosti. Byly pootevřené na škvíru. Teď už jsem nemusel na nic čekat, radostná chvíle se blížila. Pomyslel jsem si, že je to trochu nedbalost. Je to asi tím místem…

Byl od nás tak dobrých 20 metrů, takže jsem na nějviděli, ale on nás neslyšel, když jsme mluvili.Ležela jsem na břiše acítila jak mi muž začíná hladit zadeček.Bylo to něžné hlazení,kterépřecházelo do prozkoumávání.Roztáhla jsem nohy a tím odhalila mojílasturku, která se začala lesknout vzrušením.Manžel neodolal a zajel doní prstem.V jeho obličeji bylo znát překvapení, když zjistil, jak mocjsem mokrá a vzrušená.Ta situace mne opravdu velmi vzrušovala.Očimajsme oba pozorovali kluka,jestli se neotočí , aby nezahlédl,coprovádíme.V tu chvilku předehra nebyla vůbec potřeba , neboť jsem obabyli hladový a hrozně jsem to chtěli.Nikdy jsme nic podobného nezažilia nemohli si pomoct, tak velké bylo naše vzrušení.,,miláčku tonemůžeme,je tu kluk,co kdyby nás viděl”!

Bylčervenec pracovní den, ale rozhodli jsme se, že pojedeme nachalupu,neboť byla jen pár km. od Prahy.Posedíme,dáme si kávu a synbude alespoň na vzduchu.Když jsme dorazili,čekalo na náspřekvapení.Manželovi rodiče o víkendu připravili bazén a tak nás ihnednapadlo, že toho využijeme.Došlo nám , že nemáme plavky.Syna toneodradilo a ihned zvolal,,to nevadí půjdeme nahatý”S manželem jsme sena sebe podívali a řekli si vlastně proč ne.Klukovi je 5 let je malej anikdy jsme nebyla rodina,co se před sebou stydí.Ne, že bychom chodilistále odhalení, ale nejsme prostě puritáni.Takže jsem všichni tři sradostí skočili do bazénu.Nešlo si nevšimnout,jak si mě manžel spotěšením prohlíží.Moje prsa číslo 5 se na slunci leskla a pohupovalado rytmu dovádění.Naštěstí bylo po delší době krásné počasí, ale vodase ještě nestihla ohřát a případné manželovo stání studenější vodaihned zaháněla nicméně nutila mé bradavky do pozoru.Lehli jsme si pakna deku a nechali sluníčko aby nás osušilo.Syn šel po chvilce na písek,že postaví hrad.

,,Neboj selásko,budeme ho hlídat a kdykoli se otočí,nic nepozná,věř mi”Vždy jsmedbali na to , aby nás nikdy nepřistihl, nebo nevešel třeba do ložniceprávě , když se milujeme a asi proto nás tato situace trochu nervovala,ale i nám dodávala pocit naprostého vzrušení.Bylo to nádherné, jak domě opatrně vjížděl a líbal mě na krk.Kdykoli se syn otočil přestalmanžel s pohyby a pusinkoval mě na vlasy.Syn je zvyklý,že se s mužem ksobě chováme něžně i v běžném životě, že si dáme pusu, obejmeme se aproto ho pohled na nás nijak nezarazil a v domění , že mi muž dávápusinky z legrace na vlasy se s klidem otočil,jakoby se nic nedělo ahrál si dál.Toho muž využil, opřel se o ruce a začal mě milovatvášnivěji.Dala jsem nohy k sobě a tím jsem mu lasturkou sevřela kopíintenzivněji.Museli jsme potlačovat veškeré naše vzlyky,což bylo něconového.Ani jeden sice nejsme z těch,co u sexu křičí nebo hlasitěvzdychají, ale občas nějaký vdech sem tam.Teď to , ale nešlo, vůbec.Manžel si na mě ze zadu lehl anežli jsem se nadála,jeho připravené mužství bylo ve mě.

Kdyžmě chytl za prsa a začal mi je hníst a tvrději přirážet,měla jsemopravdu co dělat.Už už jsem cítila,jak to na mě jde a muž muselpřestat.Syn na nás volal otázku,zda může jít do bazénu.Musela jsemklidným hlasem a s výrazem , jako by nic odpovědět,ať nejdříve dostavíhrad a pak půjdeme všichni.Když se opět otočil,řekla jsem manželovi, žeuž to nevydržím, ale on si vychutnával ten pocit , že jsem nedočkavá ahrál si se mnou.Miloval mě pomalu , ale vášnivě přirážel.Už to nemohlani on vydržet a tak zrychlil a za chvilku jsme se oba schoulili nadeku uspokojení.Bylo to načasované, neboť syn za dvě minutky přiběhl sprosíkem , že chce do vody.Bála jsem se toho , aby se mi neklepalakolena , ale neštěstí jsem se rychle uklidnila.Zážitek to byl nádhernýa ještě teď si s manželem říkáme, že to musíme někdy zopakovat.

placena seznamka

Hledáte erotické štestí?

Začněte si plnit sny, singles a free sex na vás čekají a život je jen jeden…Na Seznamce ji jiste najdete – a štestí v podobe nocí plných sexu je na dosah ruky. Seznamka vám 7 dní v týdnu, 24 hodin denně nabízí jedinečnou možnost zapojit se do erotického chatu s registrovanými členy, nebo neztrácet čas a rovnou si domluvit schůzku. S trochou štestí se budete se moci sejít třeba hned dnes večer a začít se žhavými něžnostmi. Zaregistrujte se, pokud toužíte po sexu, zábavě, štestí a/nebo skvelých rozhovorech se sexy lidmi ze svého okolí. Spousta lidí hledá štestí pomocí seznamek, a všechny preference a záliby jsou přijímány a akceptovány. S registraci na Seznamce získáte přístup do obrovské databáze kontaktů a možnost používat naše jedinečné služby k flirtování a domlouvání schůzek se single členy z vašeho okolí, hledajícími sex. Nestyďte se použít naše služby. Když budete mít hned štestí a objevíte nekoho, kdo se vám zalíbí, jak se ubezpečíte, že je to ten, koho hledáte? Vše záleží jen na vás – najděte svoje štěstí a užívejte život na maximum!

Leave a Reply

