Toužíš Po Diskrétní Sexy Seznamce?

Užívám si pevného sevření tvého zadečku. „Bóóoóže, nééé!!Moc prosím…“
A já ti tohle všechno plním, ale jen chviličku, vždy těsně před tvým vrcholem přestanu. Prosím, lízej mně… Párkrát to tak opakují až konečně slyším ve tvém šeptání… A ty stále sleduješ, jak druhou rukou držím svůj úd ve dlani a pomalu si ho honím.
Jednou dlaní ti stále hladím prsa, prsty ti dráždím vztyčené bradavky. Ano, miluji tu vůni vzrušené ženy, však mi pak ocas hned stojí v tom dalším očekávání až na něm ucítím tu dráždivě teplou vlhkost tvé kundičky.

Tak jsem si čupla, roztáhla kundičku a že to nechám vytéct. Ptákem mi ojel mušličku a vrazil mi ho tam až po kořen. Snažila jsem se to vydržet, ale asi jsem byla dost hlasitá. Moc mě vzrušovalo vidět, jak se mu tam staví. Já cítila, jak to ze mě hezky pomalu vytéká a čekala mě ještě cesta domů. Měla jsem ho plnou pusu a mačkala mu koule. Držel mě pevně za boky a sem tam mi šáhl na prsa. Čůrám a dívám se na M. a jemu hned krásně stál a už si ho honil. Skoro na celý den.

Lehl si do trávy a já si klekla, vytáhla mu ho a hladově ho vzala do pusy.

lidé

Leave a Reply

