Hledáš Fungující Sex Seznamku?

Ani jsem to nemusel říkat, už jsi stejně měla jeden v puse, já stál před tebou a pozoroval, jak ti střídavě zajíždí oba čuráci do krku, kluci jen stáli a drželi, netrvalo to ani minutu a už jim klády stály zase v pozoru!   Odpovědí bylo mlčení: “Tak že panici !! Přikývl a pokračoval dál, to už ten první přirážel jak starý mrdáč a než ses nadála, stříkal jak pominutý, tobě to však vůbec nevadilo, ani sis nevšimla, že se vystřídali, ten druhý měl ocas tak krátký, že si ho mohla jen olíznout špičkou jazyka, ale o to to bylo rajcovnější, protože sis ho už představovala, jak ti roztahuje do šířky tvoji kundu. Když jsi se probrala z orgáče, zjistila jsi, že se ti do díry cpe ocas toho, co tě ještě před chvílí lízal, mrkneš nahoru a vidíš, jak mě ten, co ti sedí na hrudi, olizuje čuráka, chytneš ho za zvadlej ocas a začneš mu ho honit, druhou rukou mu roztíráš semeno po zadku a občas zarejdíš kolem análu, dole cítíš dlouhou kládu, která tě napichuje a dostává do varu, začneš přirážet prdelí a i když už je mlaďoch dvakrát vystříkanej, zanedlouho stříká znovu, hned se vymění a už cítíš, jak tě roztahuje ta tlustá kláda, chvíli to trvá, než se dostane celý dovnitř, ale jsi řádně promazaná, tak je to jen otázka času, já si lehnu vedle tebe na zem a nechám se znovu kouřit, cítíš ho úplně v celý kundě, až ti vytlačil i všechno semeno, ale je pěkně tvrdý a začíná se čím dál rychleji pohybovat- Jednou rukou se prohrabuješ ve svý kundě na poštěváku a druhou hladíš mýho čuráka, když zrovna vyjede z jeho pusy. Jednou v lese jsme si pořádně užívali, když v tom nás vyrušil nějaký zvuk…….. “Tak dobrá, nechám Vás si zapíchat, ale budete mě poslouchat na slovo!” Pomalu přestáváš vnímat okolí a začínáš si užívat přicházející orgáč, já už mám taky na krajíčku, protože nechat se olizovat a sát od kluka a ještě se při tom dívat, jak mrdáš s druhým, jak ti roztahuje píču k prasknutí, to je prostě nádhera, která končí mým totálním orgáčem, kdy stříkám jak ti mlaďoši, až mu to vytéká z pusy.

Zmateně jsem zakvrdlal jazykem, takže to vypadalo jako líbání. Nejen, že sex ve čtyřech s holkama byl skvělý, a proto jsme se mu oddávali jednou nebo dvakrát do měsíce. Byl to Jirka, ale mě to už bylo jedno, neboť mě to bylo příjemné. Takhle jsme si zasouložili do svítání až jsme všichni únavou usnuli. Až nyní Jirka prolomil bariéru. Jana s Jirkou nás uvedli a Jiří otevřel první láhev vína. Třetí hra byla prokletá, nejen, že jsem prohrál, ale vstoupil jsem na modré pole, několik polí za Jirkovou figurku. Následně jsem ukončil kuřbu a usadil se na své místo.

eroticke inzeraty

Leave a Reply

