Bezvadná Sex Seznamka Pro Každého

Ruku od obláčku odtrhuju, opírám se o ni a řízenou střelu do otevřené pičky navádím, odsunuješ od sebe ještě trošku nožky a těšíš se jak mě spolkneš od korunky až po kořeny strom můj nedočkavý. Jedu pohledem a už i rukama níž, křivku zaoblení prostě miluju, hlazením se nabažuji a do centrály mířím, vidím stále krásné rozevření, které na mě mrká, ale chci protáhnout kouzlo sexuchvíle, napětí. Přejíždí od pasu k podpaždí, který trošku vyprstuji, směješ se, já vím kde máš místa lechtivý. “ „Uvidíš ty jeden vášnivej nadrženče.“ Baťoh mě dáváš přez stehna, mezi pupkem a batožinou tak vzniká mezera, sem ve vagoně nikomu zrak nepronikne a já furt nevím co bude dál. Trošku poskočíš: „Kocourku to studí.“ Neboj ohřeješ to vlastním chtíčem, svým láhví šukáním“.
Vím, že máš pevný ramena i bicepsy vyrýsovaný vše v souladu s pupíkem v plochým bříšku zapuštěným, to vše podtrhuje tvý ženství, máš tělo atletický, pro spojení se mnou ideální, je vidět, žes závodně dělala plavání – teď to ovšem vidět není, jsme ve vlaku, oblečení, to jen já vybavuji co skrýváš a co jsem před třemi týdny poznal, tvoje cecíčky laskal a tak dál, na výletě snad zaženu dvoutýdenní hlad.Ve vagónu je horko jak v tropech, lepíme se k sobě, hladíš mě po stehně, tak příjemně, že středobodem horkosti mýho těla se stává vystřelovací nárazník mezi nohama. No jistě RUMíček tuzemský. Náhlej nával vášně, přímo amok, mě uchvacuje, přisávám se ti na ústa, přecházím na krk.

Roztáhla jsem si víc nohy, aby měla lepší přístup a vzala si do ruky ptáka svého přítele. Já to využila a nahla jsem se k jeho varlatům a vycucávala z něj vodu.Pak jsem se ponořila do teplé vody a můj jazyk začal dráždit její postěvák. Ani jedna neváhala, vzaly jsme si do ruky každá marmeládu. Pak ho vytáhla a vzala do pusy a vylízala. Nakonec se k nám přidala i její dcera Monika, která jezdí domů jen na víkendy, protože momentálně studuje v Praze vysokou školu. Byla to super podívaná.Nakonec jsem vylezli ven z vany, Monika položila na zem ručníky a ukázala na přítele, aby si lehl na záda.
Já mu začala masírovat ptáka a ona ho začala líbat. Monika si sedla na jeho hruď tak, aby měl blízko pusu k její štěrbině a mohl využít svůj jazyk a své prsty. Pak jsem šla na řadu já. Ráno vypravení dětí do školy, úklid, nákup, vaření.Okolo 17 hodiny přišel za mnou přítel a oznámil mi, že musí něco vyřešit s jednou jeho známou a jestli chci ,můžu jít s ním.

vazne seznameni

Leave a Reply

