Sexy Seznamka.

Nedočkavě se svlíkáme, naše ruce bloudí po těle toho druhého, vzájemně si překáží. Najednou se celá třeseš, tvé vzdechy se mění do vzlykání a pak vybouchneš do krásného orgasmu….ještě dlouho cítím třes Tvého těla. I já se musím ovládat. Vidíme se zas po dlouhé době a tobě oči hoří nedočkavostí. Chtěl bych Tě ale nejprve trochu pozlobit. Ale ne, to jen tak vypadá, jen si prostě dáváš záležet…… Jenže já si dám na čas….máme sice jen asi dvě hodinky, ale to není zas tak málo….pěkně si Tě vychutnávám, každý kousek mušličky, každý záhyb. Vlastně mi oplácíš stejně, jsem už pořádně nadržený, a Ty víš jak na mě, zasypáváš celé moje tělo polibky, ale pečlivě se mu vyhýbáš, jako by se Ti nelíbil, jako by jsi se styděla ho vzít do úst.
Už jsi se vzpamatovala a vrháš se na mě, převaluješ mě na záda. Teď zase Ty…a Ty víš, jak to mám rád, jak moc se mi líbí, když se se mnou hraješ, když mi jazykem přejíždíš přes můj kolík.

„Ne, spíš překvapený,“odpověděl jsem. No dobřetrvalo to jen jeden den, ale naštěstí mi pomohla přítelkyněa její kamarádka, která sem na nějakou dobupřiletěla z pevniny. Trhnul jsemsebou a ona se jen zasmála.Za chvíliobě hlasitě sténaly a po očku sledovaly, jak se můj penisznovu zvedá. Celou tu dobu pak pokračovaly vpřejíždění po mém zadku a občas zajely i došortek. “ Obě vybuchly smíchem a dál mioznamovaly, abych se otočil. Také ona brzy hlasitěvyvrcholila. Když se Alena začalaznovu svíjet v křeči orgasmu, přetáhnula Naďu nadsebe do 69 a začala ji také lízat. “ zeptala se.

placena seznamka

Výlet na Lamberk

“ „Co-co co blbneš?„Katko ještě, že jsem už jednou stříkal, jinak bych se zas oddělal.“ „Altíku, kocourku, pojď, mě pipinka tak krásně hřeje, zachvilku zabrní, deme na to a v přírodě přírodně.“ Odhazuji rumovou láhev, ty se stavíš na čtyři, je mě jasný, jak zvířátka – ze zadu. „Můžu má paní?Při této pozici se mě napnutý pindík tře o tvou prdýlku, jakobych už v tobě byl přirážíš, víš že šimráním o tvou jemnou kůži se napnutí ještě znásobí. A jak je ti takto vystaven na milost i nemilost, jazykem jej prozkoumáváš do nejmenších detailů, šílím: „Katko,chci tě a žádnou jinou, tady a teď.“ „Ještě abys chtěl jinou.“ Jednu ruku si uvolňuješ a prstama jak píďalka postupuješ přez moje mokrý chloupky, přez jícen pupíku mezi málem vyrýsovanýma břišákama na prsa, hladíš mě , to miluju tak jako že hne do tebe zasunu. „Altíku nějak rudneš v obličeji“ „Nediv se, já bych s tebou rád promiloval třeba cestu vlakem z Brna až do Aše.“ „To znám, sliby, sliby, ale už v Zastávce u Brna by tvoje mašinka vykolejila a až do Aše bych držela nudu a nebo vlastně průvodčího?Ke břehu a cákat.“
Teď je voda tak nějak  studenější než předtím, svýho jsem opět ve vodě vycídil do žaludského lesku a zjišťuju, že studená voda dělá dobře na prokrvení, zas by se mohlo něco dít. „Altíku, trošku se potřebuju ocákat, lepím se potem.“ „To se lepíš po tem, já se lepím aj před tem,“ a vyzívavě si povytáhnu kalhoty v rozkroku jak Michael Jackson. „Jo vášeň?

Leave a Reply

