Hledáš Spolehlivou Sex Seznamku?

Snad jen to že fotky se povedly skvěle. Sprchoval jsem se dlouho. Ale u Renaty nikdy nepoznáte coje pravda a co účelová lež. a společně se na mně vrhly.   Jóó..???Ležel jsem na zádech, Lenka v podřepu nade mnou.S hlavou skloněnou se mi jednou rukou opírala o břicho a druhou si tiskla podbřišek, aby lépe viděla jak ji tam klouže celou svou délkou. „Jestli chceš, pojď k nám. Zacloumalo to se mnou tak silně, že si toho všimla. odsekl jsem.

Vím, že brala prášky, takže to bylo v pohodě. Byl jsem trochu nervozní a bál se aby mě nezměknul, takže jsem rychle přisedl k ní a začal ho do ní zasouvat.Byl to zvláštní ale příjemný pocit,před chvilkou jsme ještě nezávazně povídali a teď? No ale co se dělo dále jsem nepředvídal ani v nejdivočejších dnech.Odpoledne jsem měl vyzvednout kamarádku s fora v Praze a odvézt jí k její kamarádce.Čekal jsem příjemně strávené odpoledne v milé společnosti.
Tak tedy ráno jako každé jiné,venku to vypadalo na další sluneční den,jen to vstávání do práce v sobotu byla pěkná otrava.Pravidelné milování s manželkou to trošku napravilo, ale spíš taková rutina. To už se prostě nedalo vydržet a navrhnul jsem jí milování.
Takže takhle končil ten letní sobotní den, kdy jsem se stihnul pomilovat se třemi ženami.Před tím ani po tom se mě nic takového nepřihodilo, ale tahle sobota za to stála a občas si na to vzpomenu, když projíždím místama kde jsem se miloval s Marcelou.
Políbil jsem jí na tvář,pak na pusu,na ouška,hladil ji po rukou,položila se na záda a já jí rozepnul halenku. Hmmm cítil jsem, jak mě svírá a přiráží, sjednotili jsme tempo a užívali si spojení, když jsme takhle řádili asi čtvrt hodiny, viděl jsem, že se přibližují nějaký dvě ženský s kočárkama.
Ale den ještě nekončil,po odvozu jsem se vrátil na Prahu a pokračoval na moravu, kde jsem měl nějaký známý a také jednu kamarádku.
Prostě nic, co by vybočovalo.Své manželce jsem nebyl nikdy nevěrný, ale co se odehrálo později hmmm.Už jsme byli na odchodu a v autě jsem Marcele navrhnul lehkou pusu na rozloučenou a lehce jsem jí chytil za ruku a dlouze jí políbil.Byl to ten okamžik, který to prostě spustil,oba jsme cítili, že se přejem aspoň pomazlit,jenže stáli jsme na dost veřejným místě,tak jsme popojeli o kus dál.Našli jsme takovou menší vesnici a jeli jsme pořád za ní.V dáli byl lesík a cesta-zamířili jsme tedy k ní.

sexy flirt

Leave a Reply

